خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در البرز به مناسبت هفته کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۷۸

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیامی هفته کار و کارگر را به کارگران و تولیدکنندگان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از البرز، متن پیام آیت‌الله حسینی همدانی به مناسبت روز کار و کارگر به‌ این‌ شرح‌ است‌:

«امام صادق علیه‌السلام فرمودند کل ذی صناعه مضطر الی تلات خلال به یجتلب بها المکسب و هو آن یکون حاذقا بعمله مودیا للامانه فیه مستمیلا لمن استعمله. هر صنعت گری برای سود بردن احتیاج به سه خصلت دارد. به کار خود ماهر باشد، وظیفه‌شناس و امین باشد، خاطر مشتری را جلب کند. (تحف العقول) و اکنون که دنیا در ورطه‌ جنگ اقتصادی افتاده است و قدرت‌نمایی کشورها بر پایه‌ اقتصاد قوی‌تر می‌چرخد، این مجاهده‌ الهی، جنبه‌ جنگ با شیاطینی‌ است که هدف‌شان، تضعیف کشور اسلامی و هر چه بیشتر وابسته کردن صنعت و کشاورزی و … به ابر قدرت‌هایی است که نه‌ تنها دلسوز ملت‌های دیگر نیستند بلکه با تحریم و فشارهای گوناگون درصدد به‌ زانو درآوردن آن‌ها در مقابل مستبدین عالم هستند؛ اما خیال باطل‌شان هیچ‌گاه به ثمر نخواهد نشست که در ایران عزیز ما «کار» موجب عزت و سربلندی در پیشگاه خدا و رسول بزرگوار اوست.

رهبر حکیم انقلاب در نام‌گذاری سال‌های اخیر به‌ دقت این امر مهم و حیاتی در کشور را مورد توجه قرار داده، هم آحاد مردم را به تلاش و کار دعوت کرده و هم مسئولین را به فراهم کردن زمینه‌ مناسب فعالیت‌های اقتصادی در جهت رشد صنعت و تولید و در نتیجه مهار تورم ایجاد شده در کشور فرا می‌خوانند؛ که اگر این امور مهم دستور کار همگان قرار گیرد شاهد باز شدن گره‌های معیشت مردم خواهیم بود.

کارگران و تولیدکنندگان عزیز کشور؛ با تکیه‌ بر حول و قوه‌ خدای تعالی، در هر زمینه‌ فعالیت، برای عزت خود و خانواده و جامعه‌ اسلامی کوشش کنید که اجر شما اجر مجاهد در راه خدا است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز