خبرگزاری کار ایران

تا سه ماه آینده؛

شهرداری طرح تفصیلی آتی شهر کرج را تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۵۷

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری مکلف شد تا سه ماه آینده موضوع طرح تفصیلی آتی شهر کرج را که شهروندان سال ها چشم انتظار تعیین تکلیف آن بودند به شورای شهر ارسال کند.

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در پایان یکصد و سومین جلسه رسمی شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه تعیین نمایندگان شورا در کارگروه بررسی مستندات طرح تفصیلی آتی شهر کرج افزود: طی تصمیم شورای شهر مقرر شد آقایان مهاجری، محمدی، ذبیحی، اعتصامی و بنده در این کارگروه به نمایندگی از شورا حضور پیدا کنیم.

ایزدیار ادامه داد: شهرداری نیز مکلف شد تا سه ماه آینده موضوع طرح تفصیلی آتی شهر کرج را که شهروندان سال ها چشم انتظار تعیین تکلیف آن بودند، به شورای شهر ارسال کند و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی و تصویب در شورا، مراحل قانونی خود را در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طی کند.

وی تعیین تکلیف لایحه تقاطعات غیرهمسطح شهر به ویژه میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر را از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه برشمرد و بیان کرد: از آنجایی که این موضوع یک پروژه epc است و شهرداری می تواند خود تصمیم گیری کند، شورای شهر با عودت آن به شهرداری و طی کردن مراحل انعقاد قرارداد موافقت کرد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: امیدوارم با اجرای این پروژه عمرانی، بتوانیم هرچه زودتر یکی از دغدغه های به جا و جدی همشهریان در خصوص ترافیک میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز