خبرگزاری کار ایران

تأسیسات گردشگری محور کرج-کندوان آماده ارائه خدمات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۳۹

بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری جاده کرج- کندوان با محوریت پیست اسکی دیزین و تأسیسات گردشگری بین راهی جاده چالوس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز در  بازدید جمعی از خبرنگاران از جاذبه های گردشگری که به همت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و خانه مطبوعات البرز برگزار شد، اصحاب رسانه از جاذبه‌های گردشگری جاده چالوس و تأسیسات گردشگری محور کرج کندوان بازدید کردند. 

یحیی دارایی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این محور حدود 140 تأسیسات گردشگری دارد، گفت: محور مواصلاتی کرج-کندوان با برخورداری از جاذبه‌های بی بدیل طبیعی، رودخانه زیبای کرج، روستاهای بکر، سد امیرکبیر و پیست اسکی دیزین هر ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر است که اوقات خود را در این محور می‌گذرانند.

دارایی با اشاره به اینکه نظارت‌های مستمر بر تأسیسات گردشگری این محور وجود دارد، گفت: این تأسیسات برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی آماده می‌شوند. 

در این سفر همچنین کتاب الکترونیک معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و پلتفرم ورگانو(کتاب معرفی گردشگری کشاورزی کشور) که برای اولین بار در البرز ایجاد شده، به اصحاب رسانه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز