خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز خبرداد:

بانک اطلاعاتی بانوان در استان البرز راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۷

بانوان به عنوان بخشی از مهمترین بدنه فعال جامعه نقشی محوری در توسعه و پیشرفت کشور دارند که با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در آنان می توان مسیر توسعه کشور از جمله استان تازه تاسیس البرز را رقم زد.

ایلنا: مدیرکل امور بانوان استانداری البرز از راه اندازی بانک اطلاعاتی بانوان این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مریم فلاحی نوید با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی توانمندی‌های بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، بانک اطلاعاتی بانوان البرز تهیه و تدوین می‌شود.

وی در ادامه تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه عنوان کرد و افزود: پس از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، کارگروه‌هایی تخصصی در حوزه‌های مختلف تعریف می‌شود تا بتوان از توانمندیهای موجود استفاده بهینه کرد.

فلاحی نوید خاطر نشان کرد: بانوان به عنوان بخشی از مهم‌ترین بدنه فعال جامعه نقشی محوری در توسعه و پیشرفت کشور دارند که با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در آنان می‌توان مسیر توسعه کشور از جمله استان تازه تاسیس البرز را رقم زد.

این مسئول همچنین به نقش ارزنده بانوان در اداره خانواده و پرورش آینده سازان این مرز و بوم اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر سهم ویژه بانوان در مدیریت خانواده باید بر نقش مهم آنان در فعالیتهای اجتماعی صحه گذاشت. از این رو لزوم توجه به الگو‌ها و نگرش‌های صحیح به این قشر از جامعه با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی برنامه ریزی شده از سوی دشمنان بیش از پیش احساس می‌شود که باید مورد توجه و دقت نظر مسئولان امر قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز