خبرگزاری کار ایران

در راستای استانداردسازی؛

زمین های بازی در پارک های استان البرز مورد بازرسی و پایش قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۷۲

دبیر شورای استاندارد استان البرز، بازرسی و پایش زمین‌های بازی در پارک‌های استان را ضروری دانست و گفت: چهار مجموعه تحت نظارت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج مورد بازرسی فنی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدحسین طاهری اظهار داشت: زمین‌های بازی استان باید در طول سال و در برنامه زمان‌ بندی توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی فنی قرار گیرند که در همین راستا و با توجه به الزام بازرسی و استاندارد سازی زمین‌های بازی برای استفاده ایمن کودکان از این زمین‌ها، چهار مجموعه تحت نظارت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج توسط شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده مورد بازرسی فنی قرار گرفتند.

دبیر شورای استاندارد استان البرز افزود: ضروری است شهرداری های استان طی همکاری که با بازرسان این اداره کل در خصوص استانداردسازی، نظارت و بازرسی دارند برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام کرده اند جلوگیری به عمل آورند.

وی در پایان گفت: از همشهریان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه نقص و بروز مشکل موضوع را از طریق شماره تلفن 32867927-026 و یا با مراجعه به درگاه این اداره کل به نشانی https://alborz.inso.gov.ir/portal/home اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز