خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از 29هزار البرزی از آموزش‌های فنی و حرفه ای استان بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۲۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به مهارت آموزی 29هزار البرزی در سال جاری، گفت: از این تعداد، 15 هزار و 682نفر از آموزش‌های مهارتی در بیش از 450 آموزشگاه‌ آزاد بهره مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا از البرز، بهزاد غفاری با عنوان اینکه 29 هزار و 844 نفر از مردم استان البرز در 9ماهه امسال از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند، اظهار کرد: این آموزش‌ها در راستای توانمندسازی اقشار مختلف استان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع مشکل بیکاری صورت گرفته که از این آموزش‌ها، 14 هزار و 162 نفر معادل 2میلیون و 374هزار و 271نفر ساعت در بخش دولتی اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز تصریح کرد: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت، سیار شهری، سکونتگاه‌های غیر رسمی، روستا، پادگان، زندان، عشایری، صنایع (ضمن کار، اصناف، جوار و بین کارگاهی)، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، دانشگاه‌ها، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، مهارت آموزی در محیط کار و قرارگاههای اجتماعی استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرزخاطرنشان کرد: علاوه بر آموزش در کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی، بیش از 450 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان فعالیت دارند که بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ارائه آموزش‌های مهارتی می پردازند. 

غفاری در تشریح عملکرد آموزشی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان افزود: در خوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی، جمعاً 15 هزار و 682نفر معادل 3 میلیون و 531هزار و 465نفر ساعت از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این آموزشگاه‌ها بهره مند شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم در راستای رفع نیاز مهارتی استان از طریق طراحی و اجرای دوره های پویا و موثر گام‌های بزرگی برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز