خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری البرز:

" طرح جامع نقاط خطر پذیر " استان البرز با کمبود اعتبار مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۴۳

استان البرز امروز بر روی گسل‌های زلزله و نقاط حادثه‌خیز واقع شده است و همین امر نیز ضرورت تهیه طرح جامع نقاط خطر پذیر را یادآور می‌شود.

ایلنا: مدیرکل بحران استانداری البرز فقدان نقشه پهنه بندی این استان را ناشی از کمبود بودجه و اعتبارات کشوری به سرفصل مدیریت بحران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالقاسم باقری با بیان این مطلب گفت: استان البرز امروز بر روی گسل‌های زلزله و نقاط حادثه خیز واقع شده است و همین امر نیز ضرورت تهیه طرح جامع نقاط خطر پذیر را یادآور می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اعتباراتی که به حوزه مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کند پاسخگوی تهیه نقشه پهنه بندی در این استان نیست.

مدیرکل بحران استانداری البرز در ادامه بیان کرد: در تهیه طرح جامع نقاط خطرپذیر، دستگاه‌های مختلفی باید اطلاعات نقاط حادثه خیز را اعلام نمایند.

باقری افزود: در این راستا تهیه نقشه «پهنه بندی زلزله» بر عهده «اداره کل راه و شهرسازی»، «خشکسالی؛ جهاد کشاورزی» و «سیل؛ شرکت آب منطقه‌ای» استان است و مدیریت بحران نقش نظارتی و مدیریتی بر آن دارد.

باقری بیان کرد: در حال حاضر نیز ۸۰ درصد اعتبارات کشور به وزارتخانه‌ها ارجاع داده می‌شود و درصد ناچیزی به استان‌ها تعلق می‌گیرد که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز