خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز از مراکز درمانی استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۲۸

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز از دو بیمارستان بخش خصوصی و دولتی کرج به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام صیادی، دوشنبه شب، 18 بهمن ماه به همراه سلیمی مدیر امور بیمارستان های استان از دو بیمارستان تخت جمشید در بخش خصوص و بیمارستان کوثر در بخش دولتی بازدید کرد.

بازدید از این دو بیمارستان که تا ساعت 3 بامداد به طول انجامید، سرپرست دانشگاه شخصا با حضور در تمامی بخش های اورژانس، بخش های کووید، مسمومیت،  آی سی یو ، آزمایشگاه  ، شاخص های مهم درمانی ، حضور پزشکان مقیم ، آنکال ، متخصصان و همچنین کادر درمانی  را با جزئیات مورد بررسی قرار داد. 

صیادی به همراه تیم ارزیاب در این بازدید شبانه نحوه ارائه خدمات درمانی به مراجعان ، کیفیت خدمات  و همچنین خدمات پاراکلینیکی و دیگر موارد تخصصی را بررسی کرد و با بررسی چندین پرونده بیماران بستری در اورژانس و دیگر بخش ها روند درمانی بیماران را ارزیابی کرد.

صیادی هدف از این بازدید های سرزده و شبانه را اهمیت ارایه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان دانست و تصریح کرد: هیچ گونه خلل و کوتاهی در روند  خدمت رسانی در مراکز درمانی در هر ساعت از شبانه روز و هر موقعیتی نباید  وجود داشته باشد و سیستم های نظارتی دانشگاه  بر این اصل مهم باید دقت نظر لازم را داشته باشند.

به گفته صیادی تمام مراکز استان البرز در وضعیت قرمز کرونایی استان البرز، آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز