خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و کارکنان شهرداری کرج،

پیکر مطهر دو شهید گمنام به سمت مصلی تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۶۵

مراسم بدرقه دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور شهردار، معاونین و کارکنان شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مراسم بدرقه کاروان پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، امروز از مبدا شهرداری کرج به سمت مصلای برگزار و در شهرهای محمدشهر و ماهدشت نیز تشییع و در آرامستان بهشت علی (ع) به خاک سپرده شدند.

در این مراسم مسئولان استانی، شهری از جمله سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، مصطفی سعیدی شهردار کرج، مدیران مناطق ۱۰ گانه و رئوسای سازمانهای تابعه و معاونان و پرسنل شهرداری کرج و شهروندان کرج، محمدشهر، ماهدشت حضور داشتند و ضمن قرائت زیارت عاشورا بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

برغم هوای سرد این روزهای استان البرز اما در این مراسم اقشار مختلف مردمی ائم از ورزشکاران، هنرمندان، بسیجیان، ارتش، سپاه، نیروهای مسلح، پرسنل خانواده بزرگ شهرداری کرج، کوچک و بزرگ، پیر و جوان و... حضور چشمگیری داشتند.

 از ساعات اولیه مراسم امروز بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد با حضور در نقاط مختلف استان البرز و میادین اصلی شهر کرج، مردم را جهت بدرقه کاروان جابجا کردند.

طراحی و ساخت مقبره شهدای گمنام در بهشت علی(ع) و طراحی قطعه اصحاب شهدا در جوار این مقبره نیز از مدت ها قبل توسط شهرداری کرج انجام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز