خبرگزاری کار ایران

در کردان کرج برگزار شد؛

قهرمانی تیم تهران در چهارمین دوره مسابقات فوتبال قطع عضو جانبازان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۲۳

در چهارمین دوره مسابقات فوتبال قطع عضو جانبازان قهرمانی کشور که در کرج برگزار شد، تیم استان تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، چهارمین دوره مسابقات فوتبال قطع عضو جانبازان قهرمان کشور، انتخابی تیم ملی از 11 الی 14 آذرماه در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در کردان کرج برگزار و در پایان استان تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

این مسابقات به همت اداره کل ورزش و اردویی و انجمن فوتبال بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور 6تیم از استان های تهران، فارس، گیلان، مازندران،کرمان و اصفهان با قضاوت داوران لیگ برتر برگزار و تیم ها در دو گروه 3 تیمی با یکدیگر با رقابت پرداختند و در نهایت پس از صعود 4تیم از دو گروه، تیم های تهران بزرگ و فارس به دیدار نهایی و تیم های مازندران و گیلان نیز به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

در آخرین روز این مسابقات تیم تهران بزرگ در بازی نهایی با نتیجه 3 بر 1 تیم فارس را شکست داد و در بازی نیمه نهایی نیز تیم مازندران موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم گیلان را شکست دهد.

مقرر شد سه تیم متشکل از منتخبی از بازیکنان 6 استان از فردا 16 لغایت 19 آذرماه با تیم ملی عراق یک اردوی مشترک برگزار و 3 دیدار دوستانه نیز با تیم عراق انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز