خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

جانمایی راه‌اندازی گرمخانه های جدید در مکان مناسب با رعایت استاندارد انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۱۰

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج به مکان سنجی راه اندازی گرمخانه های جدید تاکید کرد و گفت: با توجه به جمعیت این کلانشهر لزوم راه اندازی گرمخانه های جدید و جانمایی آنها در مکان مناسب و با استاندارد لازم در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز؛ فاطمه منعمی در پانزدهمین کمیسیون تلفیق شورای شهر به  بررسی بودجه معاونت خدمات شهراشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد گرمخانه از سوی شهرداری آن هم با تجهیزات مناسب در سال‌های اخیر معضل کارتن ‌خوابی را کاهش داده است اما نکته‌ای که در اینجا باید مد نظر باشد جانمایی گرمخانه است که در ضلع پارک شهید چمران جانمایی خوبی نشده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج تصریح کرد: راه اندازی گرمخانه جدید با رعایت ملاحظات محله‌ای و حفظ فاصله مورد انتظار شهروندان از فضاهای مسکونی محله‌ای، همه تلاش خود را برای رعایت استانداردها و ضوابط بهداشتی، زیست محیطی، روان شناختی و جامعه شناختی اقدام شود.

منعمی بیان کرد: طی بازدیدهای که از گرمخانه مستقر در پارک شهید چمران انجام شد نارضایتی پیمانکار این مرکز از عدم وصول مطالبات بازگو شد که از مدیریت شهری درخواست می شود که مطالبات پیمانکار گرمخانه انجام شود.

وی به اصلاح ساختار گرمخانه تاکید و یادآور شد: با توجه به حضور گروه‌های خاص و نیز آسیب های اجتماعی، پشتیبانی جدی وتمهیدات فرهنگی و آموزشی‌ برای این مراکز  اولویت باشد و پیشنهاد می شود از سال آینده، بودجه گرمخانه ها ذیل مدیریت سازمان فرهنگی، اجتماعی قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز