خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت دوازدهم آذر؛

تور گردشگر‌ی ویژه معلولان البرزی‌ بر‌گزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۷۴

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز از بر‌گزار‌ی تور گردشگر‌ی ویژه معلولان در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، فریدون محمد‌ی امروز با اشاره به مناسبت روز ۱۲ آذر روز جهانی معلولان ، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تور گردشگر‌ی به منظور باز‌دید از ظرفیت‌ها‌ی مجموعه پر‌دیس کشاورز‌ی و منابع‌طبیعی کرج به ویژه کاخ‌موزه سلیمانیه بر‌گزار شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز بیان کرد: جمعی از معلو‌لا‌ن به همراه خانواده‌ها‌ی خود از کاخ موزه سلیمانیه که از قدمت تاریخی بر‌خو‌ردار بوده و نیز نقاشی‌ها‌ی قاجار‌ی را در خود جا‌ی داده است باز‌دید کرد‌ند.

او در ادامه با اشاره به لزوم توجه ویژه تمام دستگاه‌ها به جامعه معلو‌لا‌ن افزود: بر‌گزار‌ی تور‌ها‌یی از این دست زمینه را برا‌ی آشنایی این قشر از جامعه با پیشینه و ظرفیت‌های تاریخی البرز را فراهم می‌کند.

محمد‌ی با تأکید بر تداوم همکار‌ی اداره‌کل با بهزیستی کرج تصریح کرد: بر‌گزار‌ی برنامه‌ها‌ی مشترک از این قبیل علاوه بر افزایش شور و نشاط در بین این قشر از اجتماع به ایجاد تعامل سازنده و اثر‌گذار منجر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز