خبرگزاری کار ایران

تخریب 8 ویلای غیرمجاز در چهارباغ در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۲۴

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از تخریب 8 ویلای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: متخلفان برای فریب خریداران ویلا، سه جاده انحصاری ایجاد کرده بودند.

به گزارش ایلنا از البرز، شاپور صفری با اشاره به ادامه فعالیت های مقابله ای در این حوزه قضایی با تغییر کاربری های غیرمجاز بیان کرد: با رصد دقیق تغییر کاربری های شهرستان علاوه بر افزایش حجم آزادسازی اراضی، میزان تغییر کاربری ها نیز کاهش داشته است.

وی از اجرای یک مورد عملیات آزادسازی دیگر در روستای «سنقرآباد» بخش رامجین چهارباغ خبر داد و افزود: در این اقدام هشت ویلای در حال ساخت، 70 مورد دیوارکشی، 7 مورد استخر و 20 مورد محوطه سازی قلع و قمع و محدوده ای 10 هکتاری آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه عوامل متخلف این تغییر کاربری ها برای محوطه های ایجاد شده اقدام به ایجاد سه مورد راه و جاده اختصاصی کرده بودند گفت: برخی از متخلفان برای فریب خریداران اقدام به ایجاد این راه ها می کنند ولی پس از شناسایی و دستور قضایی با ورود عوامل جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی این راه ها اعمال قانون شد.

وی افزود: ارزش اراضی آزادسازی شده در این عملیات که در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 مقابله یا تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد بیش از 500 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز