خبرگزاری کار ایران

در بین سایر استان های کشور؛

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در ارزیابی عملکرد، رتبه اول شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از کسب «رتبه اول» ارزیابی عملکرد این اداره کل در میان تمامی ادارات کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کشور بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار ورفاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فلاح نژاد در باره کسب این امتیاز در ارزیابی عملکرد ادارات کل کشور گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی از عملکرد ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، ونیز اعلام نتایج نهایی ارزیابی عملکرد سال 1399 توسط سازمان اداری و استخدام کشور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز  با رشد  13رتبه ای نسبت به سال 1398 «رتبه اول» و رده عالی ارزیابی عملکرد سال 99 را در بین ادارات کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کشور در مجموع ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی کسب کرد.

وی افزود: تحقق ماموریت‌های وزارت متبوع، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، شفافیت و مشارکت در امور، ارتقاء سطح پاسخگویی، تسهیل مسیر ارائه خدمت به مردم، بهبود خدمات رسانی، رشد بهره‌وری و شاخص‌های عملکردی اختصاصی و عمومی و اجرای مقررات و دستورالعمل‌ها و سایر موارد تخصصی و عمومی از جمله معیارهایی است که از سوی وزارت متبوع برای ارزیابی و اعلام رتبه در نظر گرفته شده است.

فلاح نژاد خاطر نشان کر: خوشبختانه با تلاش های مضاعف و هماهنگی لازم در تمام حوزه های این اداره کل و همچنین تشریک مساعی و همکاری مدیران، روسا و کارکنان تلاش گر و شرکای اجتماعی در این مجموعه، همچون سنوات گذشته شاهد کسب رتبه های برتر اداره کل در ارزیابی های مختلف هستیم.

مدیرکل تعاون ،کار وفاه اجتماعی استان البرز اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ، نقاط قوت فعالیت ها و عملکردها استمرار بیش از پیش داشته باشد و در راستای مرتفع کردن کمبودها و نارسایی نیز تلاش بیشتری انجام شود.

در جلسه کارگروه اشتغال استان در مهر ماه با حضور مسئولین و مدیران کل استان البرز ، عزیزاله شهبازی استاندار البرز با اهدای لوح تقدیر این موفقیت را برگ درخشانی در فعالیت های استان البرز در این مجموعه دانسته و از خدمات مدیرکل و مجموعه این اداره کل تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز