خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز:

۱۰ کانتینر پودر آب میوه خارجی تاریخ گذشته در گمرک فرودگاه پیام توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۳

این محموله متعلق به یکی از شرکت های معروف تولید کننده آب میوه است که طبق نظریه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز غیرقابل مصرف اعلام می‌شود.

ایلنا: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از توقیف ۱۰ کانتینر‌پور آب میوه خارجی تاریخ گذشته در گمرک استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، علی اکبر زارعی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: این محموله متعلق به یکی از شرکت‌های معروف تولید کننده آب میوه است که تاریخ انقضای آن فرا رسیده بود یا در آستانه اتمام مهلت تاریخ مصرف بوده است که طبق نظریه کار‌شناسان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز غیرقابل مصرف اعلام می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز افزود: در این راستا دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز به منظور نظاممند ساختن گشت‌های می‌دانی کمیسیون و تصمیم بر اساس گزارش‌های واقعی و عینی تأکید قابل توجهی بر گشت‌های مربوط به کارگروه غذا و دارو جهت حفظ سلامت آحاد مردم دارد.

۲۱۸ گشت میدانی، بازارهای استان را رصد کردند

همچنین رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز نیز بخش دیگری از افزایش گشت‌های می‌دانی خبر داد و گفت: در شهریورماه سالجاری ۲۱۸ گشت می‌دانی برای نظارت بر بازارهای خرده و عمده فروشی استان توسط این مرکز صورت گرفت و نتایج مثبتی نیز در بر داشته است.

سعید شفیعیان عنوان کرد: تعامل خوبی بین این دبیرخانه و دستگاه‌های عضو کمیسیون نظیر اداره کل صنعت و معدن، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مباره با قاچاق نیروهای انتظامی و تعزیرات حکومتی به عنوان دستگاه‌های نمونه و تلاشگر در این عرصه وجود دارد به نحوی که هفته گذشته نیز دو عملیات کشف کالای قاچاق انجام شد و این خود نشان از انگیزه بالای مدیران در مقوله حساس و مهم مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز