خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر کرج تذکر داد؛

تخریب و رهاسازی تنها مدرسه محله حسن آباد کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۳۴

نائب رئیس شورای شهر کرج با عنوان اینکه تنها مدرسه موجود در محله حسن آباد تخریب و مدتهاست به حال خود رها شده است، گفت: وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان باید نگاه ویژه به محلات کم برخوردار داشته باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی ضمن انتقاد از آموزش و پرورش استان البرز  اظهار داشت: تنها مدرسه موجود در محله حسن آباد تخریب و مدتی به حال خود رها شده است و هیچگونه اقدام برای رفع مشکل آموزشی منطقه ندارد.

وی در بازدید میدانی از منطقه حسن آباد به عدم وجود حتی یک مرکز آموزشی اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اشاره کرد و افزود: در محله حسن آباد نیز که جمعیت حدود سه هزار پانصد نفر را دارد به جای اینکه سرانه مراکز آموزشی این مناطق را افزایش دهد آن را به صفر رساند.

نایب رئیس شورای  شهر  کرج گفت: البرز زیر خط  میانگین سرانه آموزشی آخرین استان را در کشور به خود اختصاص داده و با این اقدامات و برنامه ریزی های اشتباه روز به روز در حال نزول و تزلزل است.

وی یادآور شد: استاندارد فضای آموزشی برای هر دانش آموز ۸ و نیم مترمربع است و با توجه به جمعیت بالای محله حسن  آباد نیاز است که یک زمین وقف شده در خیابان بوعلی حسن آباد که چندین سال پس از تخریب تنها مدرسه موجود برای نوسازی تخریب کرده اند تبدیل به مخروبه و بلاتکلیف مانده است لازم است که استاندار البرز برای رفاه شهروندان این منطقه کم برخوردار دستور و پیگیری اقدام را از سوی آموزش و پرورش استان  انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز