خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

زنگ عاطفه‌ها به‌صورت نمادین در مدرسه ابتدایی مرحوم حسن کرمی نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۷۳

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: زنگ عاطفه‌ها با حضور مسئولان کشوری و استانی به‌صورت نمادین در مدرسه ابتدایی مرحوم حسن کرمی که از محل زکات مستحبی اموال ایشان ساخته‌شده به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد در مراسم نمادین نواختن زنگ عاطفه‌ها که در دبستان مرحوم کرمی کرج برگزار شد، گفت: برای نخستین بار در کشور ۱۳  میلیارد تومان از محل زکات مستحبی در این استان به امر مقدس مدرسه‌سازی اختصاص‌یافته است.

محمدی فرد افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه از محل زکات مستحبی اموال مرحوم حسن کرمی توسط فرزندان ایشان ساخته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری اداره کل نوسازی مدارس به‌عنوان نخستین مرکز تخصصی زکات محور و نمونه در سطح کشور و استان البرز راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: امیدواریم این حرکت در سال ۱۴۰۰ و سال‌های آینده بتوانند به‌عنوان بستری مهم در بخش ترویج فرهنگ زکات در استان ایفای نقش کند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: مدارس البرز همه‌ساله باهدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند و در قالب آیین ملی شور عاطفه‌ها با کمیته امداد همکاری می‌کنند و امسال نیز پویش عاطفه‌ها با همکاری همه مراکز نیکوکاری فراگیر و با محوریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز