خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

ایجاد کلکتور در پروژه بلوار ماهان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۶۶

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج گفت: وقوع آبگرفتگی در پس بارندگی ها، ایجاد کلکتور جمع آوری آبهای سطحی را در ادامه کانال بلوار ماهان ضرورت می‌بخشد.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم قهرمانی صارم در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع ماهان_آزادی که به همراه رئیس‌ کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر و مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری انجام شد، اظهارداشت: بزرگترین چالش پیش‌روی این پروژه قطع شدن مسیر کلکتور در ادامه کانال بلوار ماهان است که قطعا در اولین بارندگی مشکلاتی را فراهم می‌آورد.

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: فارغ از توجیهاتی که این تقاطع روگذر را به زیرگذر تبدیل کرده است و معارضات ایجاد شده اعم از تاسیسات زیرزمینی، بهره‌برداری و سرعت بخشیدن به پایان این پروژه میتواند شهر را به تکمیل پازل مسیری موازی خیابان شهید‌بهشتی نزدیک کند.

قهرمانی صارم با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از این پروژه توسط پیمانکار و بخشی توسط سازمان‌عمران در حال انجام است، گفت: بازدید مستمر از پروژه‌ها و رصد پیشرفت فیزیکی بی‌تردید بر رفع موانع ادامه عملیات اجرایی موثر است.

وی تاکید کرد: با‌تمامی مشکلات مالی پیش‌روی شهرداری، همراهی شورای اسلامی شهر میتواند روشهای جذب درآمد و تعریف پروژه‌های زیرساختی برای شهر را به همراه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اینجانب دچار شدن مدیریت شهری به آفت روزمرگی ست و غافل بودن از اقدامات زیرساختی و عمرانی‌ست.

به گفته قهرمانی صارم ؛ در یک‌ماه گذشته تب جابه‌جایی‌های مدیریتی، سرعتگیر خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان بود که امیدوارم با فروکش کردن این تب مسیر توسعه و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری طی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز