خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر کرج:

محله حسن آباد نیاز به توجه ویژه ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۲۳

نایب رئیس شورای شهر کرج از محله حسن آباد بازدید کرد و گفت: در حوزه خدماتی و عمرانی که حداقل خواسته شهروندان است باید توجه ویژه شود تا امید به ساکنان منطقه بازگردد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه مهدی رشیدی سرپرست منطقه8، علیرضا عاقلی رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری و عوامل اجرایی منطقه از محله حسن آباد بازدید میدانی و محله گردی 3ساعته انجام و پیگیری مشکلات این محله را تا حصول نتیجه در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه محله حسن آباد برای رفع مشکلات آن نیاز به عزم جدی دارد افزود: متاسفانه سهل انگاری و کم کارهایی از گذشته در این منطقه صورت گرفته و نگاه کمتری به این منطقه  شده است با توجه به انقلابی بودن مدیر منطقه انتظار می رود نسبت به مشکلات در اسرع وقت اقدامات و پیگیری های لازم صورت بپذیرد.

علیرضا رحیمی وضعیت خدماتی و عمرانی منطقه را نامطلوب دانست و گفت: در حوزه خدماتی و عمرانی که حداقل خواسته شهروندان است باید حرکتی جهادی صورت گیرد تا امید به منطقه حسن آباد بازگردد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج به 15 مورد اساسی برای رفع معضلات و مشکلات حسن آباد اشاره کرد و گفت: می توان به تراش و روکش آسفات خیابان اصلی حسن آباد، کف پوش و نیمکت وسط بلوار بازار روز، هم سطح سازی پیاده رو، لکه گیری و آسفالت معابر، اگو شهری، احداث فصای سبز و پارک و زمین ورزشی و... نام برد وبا همکاری مدیر منطقه برای برطرف کردن این معضلات ارجاع داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز