خبرگزاری کار ایران

در ۵ ماه نخست سال جاری انجام شد؛

ثبت یکهزار و 160 بازرسی استاندارد آسانسور در سامانه استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۷۲

مدیرکل استاندارد استان البرز از 1160 ثبت نام در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان تا پایان مرداد برای اخذ گواهی استاندارد خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر حسین محتشم با اشاره به استاندارد سازی آسانسور، گفت: ثبت نام 1160 در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان تا پایان مرداد برای اخذ گواهی استاندارد تا پایان مرداد انجام شد.

وی افزود: در همین مدت تعداد 867 گواهی استاندارد بصورت الکترونیکی صادر و به شهرداری های استان اعلام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان اظهار داشت: استان البرز اولین استانی است که صدور گواهی نامه های آسانسور را در کشور بصورت الکترونیکی انجام داده و در در حال حاضر و در ششمین سال پیاپی، شهروندان در مرحله اخذ پایان کار نیازی به حضور فیزیکی در این اداره کل نداشته و مستقیما از شهرداری ها، گواهی های آسانسور خود را بصورت الکترونیکی دریافت و مشاهده می کنند.

محتشم در ادامه گفت : میزان جعل گواهی در استان به صفر رسیده و خدمات الکترونیکی موجب رضایت شهروندان به لحاظ تسریع در کار و جلوگیری از اتلاف وقت آنان شده است.

وی از تمامی فعالان صنعت آسانسور خواست تا با همیاری و همکاری بیشتر ، گامی بزرگتر در راستای استانداردسازی این صنعت در استان برداشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز