خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۲۶ شهریور؛

پیام تبریک رئیس مرکز اورژانس البرز به مناسبت روز اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۱۶۵

رئیس مرکز اورژانس البرز طی پیامی، فرا،رسیدن روز اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد بابایی به مناسبت ۲۶ شهریور روز اورژانس و فوریت های پزشکی به پرسنل اورژانس استان البرز تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

"بی شک خدمت به خلق، ارزشمندترین سرمایه ای است که خداوند متعال آن را در نزد انسان ها به ودیعه گذاشته است.

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.

فعالیت شبانه روزی شما خواهران گرامی و برادران عزیز با پاسخ به تماس های مکرر و و هدایت مددجویان و نیز حضور بر بالین مددجویان و نجات جان آن ها، سبب شده است تا از شما به عنوان جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت یاد شود که این ایثارگری ها، همواره ستودنی و مثال زدنی و بی شک مایه آرامش شهروندان و جامعه شده است.

اینجانب بر خود واجب میدانم به پاس گرامیداشت بیست و ششم شهریور ماه، سالروز تاسیس سازمان اورژانس کشور از تلاش و دلسوزی های یکایک شما عزیزان در جهت پیشبرد اهداف سازمان اورژانس و خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی خصوصاً در دوران طاقت فرسا و سخت مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر و تشکر به عمل آورم.

ضمن تبریک این روز، توفیق روز افزون تمامی شما همکاران توانمند و پرتلاش مجموعه اورژانس استان البرز را از خداوند سبحان خواستارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز