خبرگزاری کار ایران

پویش نذر نفس اهدای کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۲۵

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: خیرین البرزی در قالب پویش نذر نفس ۱۱۳ کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۹۶۰ میلیون تومان به نیازمندان این استان اهدا کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد  با اشاره به پویش نذر نفس اهدای کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران مددجو و سایر نیازمند البرزی، گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا و درگیر شدن چندین نفر در یک خانواده و کمبود دستگاه‌های کمک تنفسی، کمیته امداد البرز با کمک مراکز نیکوکاری در پویش نذر نفس ۱۱۳ کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز را به بیماران نیازمند اهداء کردند.

محمدی فرد بابیان اینکه پویش نذر نفس توسط مراکز نیکوکاری استان صورت گرفته است افزود: ۱۹ مرکز نیکوکاری شامل مراکز حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت فاطمه (س)، شهدای ساوجبلاغ، اصناف و بازاریان، امیرالمؤمنین گرمدره، خیرین واکسن، مهر آسا، نبی اکرم (ص)، اداره ۲، بانوان کوهسار، حضرت زینب (س)، شهدای خور، ندای مهر، مهرتابان، سید الشهداء، تنهاترین سردار، بانوان گرمدره و الزهرا و درمانی فجر در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

محمدی فرد گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در پویش نذر نفس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز