خبرگزاری کار ایران

برگزاری شور عاطفه‌ها در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۲۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی البرز بابیان اینکه در البرز 6 هزار و 890 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد، گفت: شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت در استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا لشینی با اشاره به برگزاری شور عاطفه ها از تاریخ 20 شهریورتا 11 مهر، اظهار داشت: این مراسم با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت در استان البرز برگزار می‌شود.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی البرز بابیان اینکه در البرز 6 هزار و 890 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد، افزود: برگزاری شور  عاطفه ها و تامین مایحتاج دانش آموزانِ نیازمند در سال‌جاری به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی های دهک‌های پایین جامعه به ویژه مددجویان و برای توسعه احسان و نیکوکاری از اهمیت بالایی برخوردار است.  

لشینی با تاکید بر  پویش کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان گفت: نیازمندی ها در قالب شناسنامه نیازسنجی دانش آموزان که شامل سوء تغذیه، کمک هزینه  تحصیلی، تبلت، کیف و نوشت افزار، کفش و پوشاک و درمان تست به خیرین تحویل داده می شود تا این نیازها با دستان سبز آنها تامین شود.  

وی از آمادگی دفاتر 13 گانه کمیته امداد و بیش از  300 مرکز نیکوکاری و 185 پایگاه بسیج و مسجد و 2500 مدرسه برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) شماره‌گیری تلفن گویای 3557 ، ارتباط تلفنی با سامانه 137 شهرداری در کرج و فردیس و یا با شماره تلفن 2632826742  برای تحویل کمکهای لوازم التحریر و پوشاک  و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 6037997950030578 نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز