خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز:

تعاون در بخش اقتصاد نیازمند حمایت است/نگاه ویژه به تولید مسکن کارگری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۹۹۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با عنوان اینکه تعاون در بخش اقتصاد نیازمند حمایت است، اظهار کرد: علیرغم مشکلات در حوزه تعاون، سعی کردیم مسایل و مشکلات تعاونی و کارگری را در داخل سازمان، مدیریت کنیم که در این ارتباط استان البرز نسبت به سایر استانها تجمعات اعتراضی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فلاح‌نژاد امروز در مراسم تجلیل از تعاونگران برتر البرز که به صورت همزمان و با حضور وزیر کار و استانداران کشور برگزار شد، اظهار کرد: منتخبان حاضر در مراسم در قالب جشنواره تعاونی‌های برتر استان در فرآیندی که بیش از سه ماه طول کشیده است به همراه تعدادی از تعاونی ها در سامانه هوشمند بخش تعاون ثبت نام و مدارکی را پیوست کردند که بعد از بررسی‌ داوران، تعاونی‌های برتر استان در بخش‌های مختلف انتخاب شده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، افزود: در البرز بیش از یک هزار و ۸۰ تعاونی فعالیت دارند که در حوزه‌های مختلف مسکن، خدمات، کشاورزی و صنعت خدماتی را در استان ارائه می کنند.

فلاح نژاد با عنوان اینکه بخشی از اقتصاد کشور که شامل اقتصاد دولتی و خصوصی است با این تعاونی‌ها، هدایت می‌شوند، تصریح کرد: نکته مهم این است که با توجه به تعامل بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون با وجود مسائل و مشکلات موجود در حوزه تعاون اما به خوبی مدیریت می‌شود.

مدیرکل کار البرز به تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات تعاونی‌های مشکل دار، اشاره کرد و گفت: این کمیته هر چهارشنبه با تشکیل جلسه، مشکلات  تعاونی‌ها بررسی می شود و موارد در قالب پیش بینی، پیشگیری و حل مسائل تعاونی های مشکل دار، بررسی و مدیریت می شود.

فلاح نژاد اضافه کرد: آنچه به عنوان رویکرد تعاون در حوزه وزارت متبوع و تشکلات تعاونی‌ها در سال جاری، شروع شده، اجرای سیاست برون سپاری تعاونی‌هاست که در دستور کار اداره تعاون و وزارتخانه و وزیر کار قرار دارد.

وی افزود: در راستای تقویت سامانه‌های بخش تعاون، آموزش در حوزه تعاونی‌ها حائز اهمیت است. همچنین همکاری و حمایت از برنامه تولید مسکن کارگری که در سنوات گذشته در قالب بخش تعاون استان البرز به خوبی حمایت می شد از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

این مدیر استانی با عنوان اینکه تعاون در بخش اقتصاد نیازمند حمایت است، اظهار کرد: علیرغم مشکلات در حوزه تعاون سعی کردیم با تدابیر استاندار البرز و با مشارکت اتاق تعاون، مسایل و مشکلات بروز بیرونی نداشته باشد و در داخل سازمان حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در بعضی از شهرها و استان‌های کشور، تجمعات اعتراضی در حوزه کارگری وجود دارد اما در استان البرز این مسئله به خوبی مدیریت شده و امیدواریم با حمایت‌ استاندار و همکاران، شاهد شکوفایی در حوزه تعاون باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز