خبرگزاری کار ایران

تأکید عضو شورای شهر کرج بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت سینما هجرت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۶۶

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت سینما هجرت کرج تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در چهل و دومین نشست شورای احیای هویت فرهنگی شهر کرج که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، نماینده شهردار کرج و ریاست حوزه هنری البرز به میزبانی حوزه هنری البرز برگزارشد ضمن اشاره به فرصت ها و تهدید های فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه در این سالها نظام سازی درستی در حوزه فرهنگ در کرج انجام نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان با بیان اینکه آمایش درستی از داشته هایمان نداریم، تاکید کرد که هر چه زودتر مساله سینما هجرت و تئاتر شهر با کمک فکری و محتوایی حوزه فرهنگ استان البرز حل شود.

سعیدی با اشاره به اینکه موضوع این نشست تعیین تکلیف وضعیت سینما هجرت کرج که در مالکیت حوزه هنری البرز قرار دارد برگزار شد، بیان کرد: سلسله نشست های شورای احیای هویت فرهنگی شهر کرج بیش از یک سال است به همت حوزه هنری البرز برگزار می شود.

این نشست با موضوع تعیین تکلیف وضعیت سینما هجرت کرج که در مالکیت حوزه هنری البرز قرار دارد، برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز