خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

216 پروژه در البرز به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۸۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال به مناسبت هفته دولت در البرز 216 پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و 52 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ساوجبلاغ که روز یکشنبه همزمان باهفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال در این ایام در البرز 216 پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و 52 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این تعداد، 188 پروژه با اعتبار 433 میلیارد تومان در بخش دولتی و 28 پروژه نیز با اعتبار 2 هزار و 115 میلیارد تومان به بخش خصوصی تعلق داشت.

شهبازی گفت: شهرستان ساوجبلاغ بیشترین پروژه قابل بهره برداری را در این ایام دارد چراکه در مجموع در این شهرستان 51 پروژه با اعتباری بیش از هزار و 349 میلیارد تومان و اشتغال برای 285 نفر افتتاح شد.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه 6 شهرستان البرز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و طالقان در شرایط نارنجی است، سفرهای هفته دولت را با کمترین تراکم جمعیت برگزار کردیم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیشتر و بهتر صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: خدا را شاکریم که تعداد جان باختگان و بیماران بستری در البرز رو به کاهش است و از روند افزایشی موج پنجم کرونا خارج شدیم.

وی افزود: تصمیمات بسیار خوبی در ستاد ملی کرونا اتخاذ و در البرز نیز به نحو صحیح اجرایی شد  که اکنون شاهد نتایج آن هستیم، امید است که باهمراهی مردم این روند استمرار یابد چراکه هر گونه عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجبات افزایش بیماران را فراهم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز