خبرگزاری کار ایران

همکاری مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری با رسانه‌های شناسنامه دار و اصیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۷۴۴

رئیس شوری اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری از هرگونه همکاری و تعامل سازنده با رسانه‌های شناسنامه دار و اصیل برای انجام بهتر امور شهری استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا از البرز، جواد چپردار در بازدید از خانه مطبوعات استان البرز در جمع اعضاء هیئت رئیسه و بازرسان خانه مطبوعات ضمن تقدیر از خدماتی که این تشکل صنفی برای جامعه خبر و رسانه‌ انجام می دهد، اظهارداشت: عملکرد رسانه ها نسبت به رویدادهای مدیریت شهری از یک سو منعکس کننده نیازها و تقاضاها و مطالبات مردم است و از دیگر سو عامل اطلاع رسانی فعالیت های انجام گرفته از سوی مسئولان عرصه مدیریت شهری است که باعث آگاهی مردم از این فعالیت ها، استفاده از خدمات ارایه شده و یا مشارکت در آنها می شود و در مجموع ارتباط مستقیمی با مقوله توسعه شهری و به تبع آن توسعه همه جانبه شهرستان کرج دارد.

 رئیس شوری اسلامی شهر کرج نقش دیگر رسانه‌ها را تبیین و تشریح خدمات و اقدامات پیدا و پنهان مجموعه بزرگ شهرداری به شهروندان دانست و افزود: بدون شک یکی از وظایف اصلی و ذاتی رسانه‌ها انعکاس خدماتی است که در جای جای شهر برای شهروندان ارائه می‌گردد و لازم است تا شهروندان از این خدمات به درستی و با شفافیت آگاهی یابند.

چپردار به ایجاد بستر مناسب برای رسانه‌های شناسنامه دار اشاره و بیان کرد: متأسفانه شاهد نگاهی ناعادلانه بین رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان این حوزه در مدیریت شهری هستیم و تمایزی بین کار تخصصی در حوزه رسانه و فعالیت‌هایی که صرفاً به منظور کسب درآمد از ظرفیت‌های رسانه‌ای انجام می‌گیرد وجود نداشته و رسانه‌هایی که به صورت جدی در حوزه تولید محتوی فعال و اثرگذار هستند بدلیل برخی از گروه ها و کانال های مجازی کم رنگ تر شده اند.

وی یادآور شد: عملکرد رسانه‌ها نسبت به رویدادهای مدیریت شهری از یک سو منعکس کننده نیازها ،تقاضاها و مطالبات مردمی است و از سوی‌دیگر عامل اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده از سوی مسوولان در این عرصه است.

رئیس شوری اسلامی شهر کرج بیان کرد: انتظار داریم رسانه‌های شناسنامه دار و اصیل با تحلیل های منطقی به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند تا در این مسیر پرچالش، مدیریت شهری بتواند با کمک رسانه ها بهترین تصمیم را برای توسعه و آبادانی شهر اتخاذ کند.

به گفته چپردار، فرصتی که طی این مدت چهار سال در اختیار ما گذاشته شده است، باید در خدمت مردم باشیم و برای حل مشکلات آنها گام برداریم و از این امانت به درستی وفا کنیم و کاملاً رضای خدا را در نظر بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز