خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی مدیرعامل سابق شرکت های گاز البرز و خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۶۷۲

مدیرعامل سابق شرکت های گاز البرز و خراسان شمالی طی پیامی در پایان خدمت خود در استان البرز از همراهی مسئولین، پرسنل شرکت گاز و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از البرز حسین تقی نژاد در پیام قدردانی خود نوشت: « حال که پس از حدود سی و شش سال فعالیت در شرکت ملی گاز ایران به افتخار بازنشستگی نائل میگردم بسیار خوشوقت و خوشحالم  این مسیر پر فراز و نشیب را طی کردم چرا که اگر سختیها و موانع بیشمار در اجرای برنامه ها گاهی قلبم را آزرده میکرد اما در هنگام افتتاح برنامه ها و در پس لبخند رضایت ذینفعان همه را به بوته فراموشی می‌سپردم. 

 هم اینک در کنار کاستی ها و کاهلی ها و کارهای ناکرده ای که داشته ام امیدوارم حاصل جمع کارهایم مورد قبول حق تعالی و مردم شریف قرار گرفته باشد. 

 اگر در این مدت قصوری داشته ام و خاطر کسی را آزرده ام طلب بخشش می نمایم و تقاضا میکنم اگر در قبال کوشش و تلاش همکارانم آنچنان که باید نتوانستم حق آنان را ادا نمایم بزرگواری نموده و این حقیر را مورد بخشش قرار دهند.

همچنین لازم می دانم از همکاران محترم ، مدیران و بزرگان صنعت نفت و گاز که آموخته ها و تجربه ام را مدیون آنان هستم و همه همکاران بزرگوار و پرتلاش که سالها در کنار هم زمینه خدمت رسانی به مردم عزیز را فراهم نمودیم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

در ضمن وظیفه دارم از مساعدت و همراهی های نخبگان و فعالان جامعه، اصحاب رسانه، خبرنگاران، استانداران، فرمانداران، مدیران ارشد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل و نهادهای نظارتی که با سعه صدر در موفقیت پروژه های گازرسانی در استانهای البرز و خراسان شمالی موثر بودند تشکر و قدردانی نمایم.

و باز هم بصورت ویژه از تمامی همکاران عزیزم که سالها در اوج بحران ها و حوادث و اتقاقات و سختی های اجرای پروژه ها با ایثار و از خودگذشتگی در کنارم بودند ممنون و سپاسگزارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز