خبرگزاری کار ایران

کشف 500 دستگاه ماینر غیرمجاز در نظرآباد و 6 دستگاه در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۰۰

برای کشف و استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در استان البرز، 500 دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان نظرآباد و 6 دستگاه در ساوجبلاغ شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مسلم دهقان نیری، مدیر توزیع برق شهرستان نظرآباد از کشف 500 دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد.

دهقان نیری اظهار داشت: در محدوده شهرک صنعتی نظرآباد با جمع آوری رمز ارز دیجیتال به تعداد 500 دستگاه و به میزان 5 هزار آمپر که ارزش ریالی 300 میلیارد ریال بوده است توسط اکیپ های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز توزیع کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

علیرضا شاهرضایی، مدیر توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ نیز  در این ارتباط گفت: در راستای مانور جهادی کشف ماینر در مدیریت توزیع برق این شهرستان، 6 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد. 

شاهرضایی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و بازدید ماموران عملیاتی این شرکت از واحدهای مسکونی نسبت به شناسایی واحدهایی که دارای ماینرهای غیرمجاز بودند اقدام و توسط اکیپ های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز 6 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز