خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید کشور از بیمارستان امام خمینی کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۵۷

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از بیمارستان امام خمینی در شهر کرج، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالرضا عباسپور با حضور در استان البرز از بیمارستان امام خمینی کرج و نحوه ارائه خدمات‌دهی به ایثارگران در این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت بیمارستان در راستای خدمات‌دهی به ایثارگران معظم و رفع مشکلات درمانی موجود صورت گرفته بود، عباسپور بیمارستان امام خمینی را ظرفیتی ویژه برای خدمات‌دهی به ایثارگران و کسب رضایت‌مندی این افراد دانست و تأکید کرد: رضایت‌مندی ایثارگران از خدمات درمانی قابل‌ ارائه بسیار اهمیت دارد و در این ارتباط باید تمام اهداف و امکانات بیمارستان معطوف به تحقق این مهم شود.

وی بر حفظ کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: نگاه بنیاد به بحث درمان ایثارگران ویژه است و در همین راستا تمام تلاش خود را برای حصول نتیجه به‌کار خواهیم بست. امیدواریم با تلاش‌های گسترده و همکاری سایر مسئولان بتوانیم خدمات درمانی درشان منزلت ایثارگران معظم ارائه کنیم.

در این بازدید سلیمان رستمیان مدیرکل البرز و محمد کریمی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عباسپور را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز