خبرگزاری کار ایران

با حضور معاونت صنایع‌دستی کشور؛

گالری‌کار‌گاه تولید سفال و سرامیک در کرج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۰۵

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: مرکز تولید سفالینه‌های دست‌ساز در دو فاز کار‌گاهی و گالری نمایش آثار امروز با حضور معاونت صنایع‌دستی کشور به بهر‌ه‌بردار‌ی رسید.

به‌ گزارش ایلنا از البرز، فریدون محمد‌ی امروز در ادامه بازدید معاون صنایع دستی کشور، اظهار کرد: در ششمین روز از گرامیداشت هفته صنایع‌‌دستی کار‌گاه تولید سفال و سرامیک به همت بخش خصوصی در مهرشهر کرج راه‌انداز‌ی شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز عنوان کرد: مرکز تولید سفالینه‌های دست‌ساز در دو فاز کار‌گاهی و گالری نمایش آثار امروز با حضور معاونت صنایع‌دستی کشور به بهر‌ه‌بردار‌ی رسید.

او در ادامه بیان کرد: پروژه مذکور در زیر‌بنایی به وسعت ۵۰۰ متر‌مربع و حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در مهرشهر کرج راه‌انداز‌ی شد.

محمد‌ی با اشاره به رونق اقتصاد‌ی و استفاده از ظرفیت‌ها‌ی بخش خصوصی افزود: باز‌ساز‌ی، تجهیز و خرید لوازم مورد نیاز و مواد اولیه، بازار‌یابی، فروش و صادرات بیش از ۹۰ در‌صد محصولات تولید‌ی سفال و سرامیک این مجموعه منجر به اشتغال‌زایی مستقیم برا‌ی ۷ نفر و غیر‌مستقیم برا‌ی ۵۰ نفر شده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: بهره‌ور‌ی ویژه از فضایی در مقیاس کوچک در مقابل تولید بیشتر از جمله شاخصه‌ها‌ی این واحد تولید‌ی است که به همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و از طراحی، تولید، پخت تا بسته‌بندی محصولات و نیز بازار‌یابی داخلی و خارجی را بر عهده دارد.

او در پایان تصریح کرد: همچنین با حضور معاونت صنایع‌دستی کشور از لوگوی جدید این واحد تولیدی با عنوان آپریگون رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز