خبرگزاری کار ایران

اهدای احکام مستمری بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۹۱

اهدای احکام مستمری به 7 نفر از بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر ساوجبلاغ با حضور فرماندار این شهرستان و مدیر استانی صندوق، انجام شد.

به گزارش ایلنا از البرز طی مراسمی باحضور مهدی مهرور،  فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و هادی بشیری، مدیر بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز از 7 بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر  شهرستان ساوجبلاغ  تجلیل شد و احکام بازنشستگی این مستمری بگیران اهدا شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اهتمام ویژه دولت در تحت پوشش قرار گرفتن افراد به صورت بیمه، گفت: بیمه بعنوان یک ابزار پیشگیری کننده از اتفاقات و حوادث احتمالی برای جلوگیری از خسارتها است و باید در راستای توسعه این بخش در روستاها کوشا باشیم.

مهرور افزود: با اقداماتی که امور بیمه صورت پذیرفته، شاهد تحت پوشش قرار گرفتن و استفاده تعداد زیادی از خانوارهای روستایی، عشایر و کشاورزان شهرستان از خدمات بیمه ای هستیم.

در پایان این مراسم، مهدی مهرور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز، احکام مستمری بگیران را به بازنشستگان این صندوق بیمه اهداء کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز