خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کشور تاکید کرد؛

لزوم ترخیص ۶ میلیون تن کالای اساسی دپو شده در گمرکات کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۱۴

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به رسوب ۶ میلیون تن کالای اساسی در گمرکات بنادر کشور، گفت: این کالاهای اساسی باید به فوریت ترخیص شود.

به گزارش ایلنا از البرز، سعید عمرانی در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران در ارتباط با دپوی حدود ۶ میلیون تن کالای اساسی در گمرک و تبعات آن بر قیمت کالاهای اساسی در بازار، اظهار داشت : در این زمینه بخشنامه ای به دادستان‌های  بندرعباس،  بندر انزلی، چابهار، امیر آباد گرکان و یک شهر دیگر صادر شده است.

وی افزود: دادستان‌های این ۶ شهر بر نحوه ترخیص این اقلام اساسی نظارت و برخورد می‌کنند که صاحبان کالا سریعا به گمرکات جهت ترخیص مراجعه کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه صاحبان این کالاها نباید از گمرک برای احتکار  و نگهداری کالا استفاده کنند، بیان کرد: صاحبان این کالاها باید سریعا  نسبت به تعیین و تکلیف این میزان کالای موجود در بنادر اقدام کنند.

عمرانی با اشاره اینکه حدود ۶ میلیون تن کالا در گمرکات کشور رسوب کرده که باید به فوریت تخلیه شود، عنوان کرد: تخلیه و عرضه این کالا نسبت به کاهش قیمت این کالا تاثیر به سزایی دارد و امروز دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز