خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از چهارهزار عملیات با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در مرکز اورژانس استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۴۵۶

رئیس مرکز اورژانس استان البرز گفت: تعداد مأموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در ماه اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۴۰۳۵ مورد بود که این آمار از ابتدای شیوع کرونا در استان تا امروز به ۳۳۳۸۳ ماموریت رسیده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد بابایی با اشاره به عملکرد اورژانس استان البرز طی یک ماه گذشت، اظهار داشت: در دومین ماه از سال ۱۴۰۰، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۵۴۸۶۷ تماس تلفنی بودند و تکنسین های اورژانس البرز نیز به ۱۷۵۹۶ ماموریت اعزام شدند.

وی افزود: ۱۴۱۵ مورد از این ماموریت ها، ترافیکی و ۱۶۱۸۱ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بود.

بابایی گفت: در مجموع ماموریت ها، ۱۴۸۷۴ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، ۹۰۳۸ نفر در محل درمان شده و ۵۴۵۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس البرز اظهار داشت: تیم اورژانس هوایی استان در یک ماه گذشته طی انجام ۱۵ ماموریت، به ۱۶ مددجو امدادرسانی کرده است. این آمار از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون به ۳۳ ماموریت با امدادرسانی به ۳۵ مددجو رسیده است.

بابایی ادامه داد: همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در ماه اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۴۰۳۵ مورد بود که این آمار از ابتدای شیوع کرونا در استان تا امروز به ۳۳۳۸۳ ماموریت رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز