خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز:

تبیین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی با اندیشمندی دانشگاهیان محقق خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۹۶

اخلاق پژوهشی اقتضا می‌کند در مسیر پژوهش از ابتدا تا انتها رعایت اصول اخلاقی را داشته باشیم و در صورت استفاده از مقالات دیگر باید منبع آن در مقالات آورده شود و از پژوهش‌های علمی و مقالات محافظت و صیانت شود.

ایلنا: نشست هم اندیشی همایش ملی «نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی» با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی در محل ستاد جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در نشست هم اندیشی همایش ملی «نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی» گفت: برنامه‌ریزی و همکاری در اجرای همایش‌ها و سلسله نشست‌هایی همچون سبک های زندگی، پدافند غیرعامل، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ کار و کارآفرینی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است از جمله برنامه‌های جهاد دانشگاهی البرز در راستای بسترسازی برای اجرایی کردن منویات معظم له است.

وی تلاش در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری را یکی از رویکردهای مهم جهاد دانشگاهی این استان دانست و یادآور شد: دبیرخانه دائمی هم اندیشی منویات مقام معظم رهبری از سوی این نهاد انقلابی در استان البرز راه‌اندازی شده‌است که در این دبیرخانه، دستگاه‌ها و نهادهای علمی و اجرایی استان البرز حضور خواهند داشت و تلاش بر این است که به طور علمی و متعهدانه‌تر راهکارهای عملیاتی اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در این دبیرخانه احصا شده و زمینه ها و بسترهای تحقق آنها در استان فراهم شود.

هاشمی راد در این جلسه به رعایت اصول اخلاقی در پژوهش نیز تأکید کرد و افزود: اخلاق پژوهشی از جمله مباحثی است که در اساسنامه دبیرخانه دائمی هم اندیشی منویات مقام معظم رهبری اتخاذ شده است و بررسی خواهد شد.

وی افزود: اخلاق پژوهشی اقتضا می‌کند در مسیر پژوهش از ابتدا تا انتها رعایت اصول اخلاقی را داشته باشیم و در صورت استفاده از مقالات دیگر باید منبع آن در مقالات آورده شود و از پژوهش‌های علمی و مقالات محافظت و صیانت شود.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز بر ضرورت برگزاری اینگونه همایش ها تأکید کرد و یادآور شد: تبیین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی با اندیشمندی دانشگاهیان و اصحاب علم و دانش محقق خواهد شد و تا زمانی که این اندیشه‌ها در حوزه نظر، تشریح و در جایی مکتوب و جمع آوری نشود نمی‌توان راهبردی را در جهت عملیاتی شدن آنها پیش برد.

وی در پایان سخنان خود تصرح کرد: بعد از بررسی نهایی و داوری مقالات ارائه شده در این همایش، شاخص‌ها و مولفه‌های سبک زندگی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی را مورد مطالعه قرار داده و راهکارهای مقتضی برای دستیابی به اهداف مد نظر را شناسایی و بر اساس آن در سطح کشور و یا استان برنامه ریزی منسجمی صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز