خبرگزاری کار ایران

حنیفی خبر داد:

موسسه رازی در زمینه رضایت مشتری دو گواهی ایزو کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۶۹

معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از کسب دو گواهی ایزو در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط این موسسه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، غلامرضا حنیفی درباره کسب دو گواهی ایزو ISO10002-2018 و ISO10004-2018  در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط موسسه رازی گفت: دستیابی به استانداردهای بین المللی یکی از اهداف کلان برنامه استراتژیک موسسه رازی است و براساس این برنامه و با توجه به اقدامات انجام شده، دو گواهی ایزو در زمینه رضایت مشتریان به موسسه رازی اعطا شد.

 وی با اشاره به عنوان ایزو که مخفف "سازمان تدوین استاندارد بین المللی" با هدف بهبود کسب و کار و تجارت بین المللی است، اظهار کرد: کسب گواهی ایزو به این معنا است که محصول، تحت نظارت استانداردهای مدونی تولید شده و در مصرف کننده اطمینان خاطر برای مصرف آن کالا یا محصول ایجاد می‌کند.

حنیفی یادآور شد: این گواهی ها برای اهداف متنوعی تدوین شده و کاربردهای متعددی دارند. ایزوهای سری 10 هزار نیز که به تازگی به موسسه رازی اعطا شده شامل راهکارهای افزایش رضایت مشتری است و تا ایزو 10004 را دربر می گیرد.

 معاون تضمین کیفیت موسسه رازی با بیان این که براساس ایزو 10001، برنامه ریزی، توسعه و پیاده سازی کدهای رضایت مشتری و در ایزو 10003 طریقه حل و فصل اختلافات بین مشتری و سازمان سنجیده می شود، گفت: فعالیت های موسسه رازی بیشتر مربوط به ایزو 10002 و 10004 است که به ترتیب درباره رسیدگی به شکایات مشتری و ارزیابی از رضایت مندی مشتری است و به همین علت پس از ایجاد بسترها و الزامات مورد نیاز در مدیریت بهبود سیستم و ممیزی مستندات موفق به کسب این دو گواهی شدیم.

حنیفی با بیان این که گواهی ایزو 10004 به واقع بازخوردی از رضایت مشتری است، اضافه کرد: اثربخشی، بی‌ضرری، قیمت، خدمات پس از فروش، توزیع به موقع و شبکه حمل و نقل در این سیستم سنجیده می شود و مصرف کننده با اطمینان خاطر می تواند نسبت به مصرف کالا اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز