خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

لیزرهای دیسک 5 کیلووات، فیبر 10 کیلووات و فیبر 2 کیلووات در البرز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۰۷

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی مسئولان استان در رده های مختلف برای ایجاد تسهیلات در جهت توسعه شرکت های دانش بنیان و فعالیت های آنها، مامور و مسئول هستند و تاکنون نیز شرایط مطلوبی فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در حاشیه مراسم رونمایی از لیزر دیسک ۵ کیلووات، لیزر فیبر ۲ کیلووات به روش تاندم، لیزر فیبر ۱۰ کیلووات برای استفاده در جوش لیزری شرکت فولاد که با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: بار دیگر در استان البرز به صورت ویدئو کنفرانس میزبان رئیس جمهور بودیم و پروژه مهم دیگری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در البرز بعنوان قطب علم و فناوری شاهد افتتاح یک پروژه "های تک" و دانش بنیان دیگر هستیم.

شهبازی گفت: بستر مناسبی برای شکوفایی واحدهای دانش بنیان در البرز فراهم است از این رو دستاوردهای بزرگی را در این استان شاهد هستیم.

وی افزود: تمامی مسئولان استان در رده های مختلف برای ایجاد تسهیلات در جهت توسعه شرکت های دانش بنیان و فعالیت های آنها، مامور و مسئول هستند و تاکنون نیز شرایط مطلوبی فراهم شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: جوانان و پژوهشگران خلاق در البرز مورد حمایت ویژه ای قرار می گیرند تا ایده های خلاقانه خود را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز