خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

۵۱% مدارس استان البرز دو شیفته باقی خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۶

۴۱۰ هزار نفر دانش آموزان جدید وارد مدارس استان می‌شوند. / در سال جدید، ۱۴ هزار ۶۰۰ کلاس درس در قالب فضای آموزشی پذیرای دانش آموزان در مناطق شهری و روستایی استان البرز خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز شعار سال تحصیلی جدید را «ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی» اعلام کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، خسرو ساکی با بیان این مطلب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: شعار امسال ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی برای دانش آموزان در ۴ محور؛ توانمندسازی کارکنان در اعمال برنامه‌های آموزشی، برنامه محوری از سطح مدرسه تا ستاد اداره کل، بهبود برنامه نظارت و راهنمایی در آموزش و پرورش و ارتقاء نظام ارزیابی عملکرد در آموزش و پرورش است که باید با تلاش فرهنگیان استان محقق شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود از ورود ۴۱۰ هزار دانش آموز به مدارس این استان خبر داد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۱۰ هزار دانش آموزان جدید وارد سیستم نظام آموزش و پرورش می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت دو شیفته بودن دانش آموزان البرزی در مقاطع مختلف تحصیلی یادآور شد: در سال جاری۵۱ درصد مدارس استان به صورت دو شیفته است در این راستا یک شیفته شدن مدارس نیاز به برنامه ریزی بلند مدت در استان دارد که امید می‌رود در سایه تلاش و تعامل مسئولان و همکاری خیران مدرسه ساز استان این معضل برطرف شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به شمار مدارس و فضاهای آموزشی در این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۴ هزار ۶۰۰ کلاس درس در قالب فضای آموزشی پذیرای دانش آموزان در مناطق شهری و روستایی استان البرز خواهد بود.

به گفته ساکی برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی امری ضروری در ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس استان البرز است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز