خبرگزاری کار ایران

توزیع ۸۰۰ بسته گوشت توسط مرکز نیکوکاری نورالشهدای البرز بین نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۰۰

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز، گفت: مرکز نیکوکاری نورالشهداء در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد البرز و آستان قدس رضوی، ۱۴ رأس گوسفند و یک رأس گوساله ذبح و بین نیازمندان البرزی توزیع کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا لشینی با اشاره به توزیع ۸۰۰ بسته گوشت به ارزش ۷۵ میلیون تومان توسط مرکز نیکوکاری نورالشهداء بین نیازمندان، اظهار داشت: مرکز نیکوکاری نورالشهداء در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز و آستان قدس رضوی ۱۴ رأس گوسفند و یک رأس گوساله ذبح و بین نیازمندان البرزی توزیع کرد.

لشینی با اشاره به همکاری نزدیک مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی گفت: بسته‌های معیشتی تهیه‌شده توسط مرکز نیکوکاری نور الشهدا توسط کانون تخصصی گروه‌های جهادی آستان قدس در محله‌های کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند افزود: مرکز نیکوکاری نورالشهداء علاوه بر ارائه خدمات معیشتی فعالیت‌های دیگری همچون رسیدگی به درمان نیازمندان، تعمیر و بازسازی منازل و جهیزیه برای نوعروسان را در دستور کار خود دارند.

لشینی گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۰۶۳ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز