خبرگزاری کار ایران

در شهرستان نظرآباد انجام شد؛

بهینه سازی و اصلاح شبکه فشار متوسط نیروی برق در بلوار خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۶۳۳

مدیر توزیع برق شهرستان نظرآباد، گفت: به منظور تعدیل بار و ایمن سازی شبکه، بلوار خلیج فارس در شهرستان نظرآباد اصلاح و بهینه شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مسلم دهقان نیری، گفت: در راستای رفع ضعف ولتاژ و کاهش خاموشی های گذرا در یک اقدام جهادی، بلوار خلیج فارس با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال بهینه و نسبت به حذف تیرهای برق و احداث شبکه فشار متوسط زمینی به متراژ 3200 متر اقدام شد.

 مدیر توزیع برق شهرستان نظرآباد، هدف از اجرای این طرح؛ رفع کانون خطر، اصلاح شبکه برق، مانور هدایت اکیپهای عملیاتی به منظور اجرای عملیات بهینه‌سازی، هماهنگی و کنترل ترافیک در حوزه عملیاتی، سازماندهی استفاده از امکانات سازمان‌های معین، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت تسهیم منابع و همچنین تدوین برنامه‌هایی برای جلوگیری از پیامدهای بحران عنوان کرد .

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شبکه برق بلوار خلیج فارس در محدوده مدیریت توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ بوده و این بلوار نزدیک ترین راه ارتباطی به این شهرستان و اتوبان قزوین _ کرج است، حسب دستور و تاکید مدیرعامل توزیع برق استان، بر لزوم جابجایی و اصلاح شبکه فشارمتوسط با توجه به تعریض بلوار خلیج فارس و ضرورت رفع کانون خطر برای شهروندان، برای جلوگیری از برخورد خودروهای عبوری با تیرهای برق، اجرای این طرح به مدیریت توزیع برق نظرآباد واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز