خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۴۳

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با اهداء 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری گفت: این مرحله از رزمایش با هدف یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال و در راستای جشن نیکوکاری برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در سطح استان با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، امور مساجد و ... خدماتی چون توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی و2۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان اهداء شد.

محمدی فرد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار استان البرز در هشت مرحله رزمایش از ابتدای سال گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز