خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز زن، انجام شد؛

تجلیل از کارگزار و کارآفرینان زن صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۹۹

در مراسمی به مناسبت روز زن از کارگزار و کارآفرینان زن صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از البرز در این  جلسه که با رعایت اصول بهداشتی و به صورت محدود و ویدئو کنفرانسی برگزار شد هادی بشیری مدیر صندوق در استان البرز با تأکید بر نقش زن در تحکیم بنیان خانواده گفت: زنان علاوه بر مسئولیت‌های مربوط به خانه و خانواده در اقتصاد جامعه هم نقش بسزایی دارند و باید دغدغه‌ها و مشکلات آنان رفع شود.

وی افزود : صندوق توجه ویژه‌ای به جایگاه زن داشته و در اولین قدم پیگیر رفع مشکلات بیمه‌ای آنها هستیم تا آنها هم بتوانند از مزایای بازنشستگی ، کارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند .

بشیری در ادامه گفت : با دستور مدیرعامل صندوق امیدواریم در آینده بخشی از مشکلات مربوط به حوزه کار و فعالیت زنان عضو صندوق مرتفع شود .

در پایان این جلسه از سمیرا خنجری مدیریت کارگزاری طالقان  به عنوان کارگزار زن برتر  و لیلاکوه کشت هنرمند و کارآفرین حوزه صنایع دستی و چرم و پرستو امجدی هنرمند و کارآفرین حوزه قالی بافی به عنوان کارآفرینان برتر صندوق در استان البرز تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز