خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته سامبو استان البرز:

استان البرز یکی از پرچمداران ورزش‌های رزمی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۵۱۳

رئیس کمیته سامبو استان البرز گفت: با توجه به پتانسیل بالای سامبو‌ در ایران، این هنر رزمی را به جایگاه واقعی اش در داخل کشور و همچنین در سطوح بین المللی خواهیم رساند.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی کمیته سامبو استان البرز با حضور مهندس «فریبرز برشی» رئیس هیات انجمن های ورزش‌های رزمی استان البرز، «سیدرضا سیدیان» رئیس هیات حوزه شرق کرج، مهندس «میرعبدالله عدنانی اسکویی» مسئول کمیته سامبو استان البرز و مسئولان و اعضای کمیته های مختلف سامبو استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در کرج برگزار شد.

اسکویی درباره شرایط ورزش سامبو در استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان البرز پرچمدار رشته های رزمی در کشور است، در نظر داریم با حمایت های دکتر «عباسعلی اکبری» ریاست انجمن سامبو ایران، این ورزش رزمی را به جایگاه واقعی اش در استان و کل کشور برسانیم.

وی افزود: سامبو جزو رشته های حاضر در مسابقات آسیایی از جمله: بازی های ساحلی، ایندورگیمز و المپیک آسیایی است که مدال های فراوانی در آن توزیع می شود. از این رو، تلاش ما این است که با پرورش قهرمانان شایسته، جایگاه قابل توجهی در ایران و عرصه های بین المللی و قاره ای کسب کنیم.

گفتنی است در بخشی از این مراسم و توسط استاد اسکویی، از زحمات «محمد صفاری» مسئول پیشین کمیته سامبو استان البرز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز