خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه های قرارگاه شهید قاسم سلیمانی در اولین سالگرد شهادت سردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۰۷

مسئول قرارگاه فرهنگی_جهادی شهید قاسم سلیمانی گفت: فعالیت این مجموعه با رویکرد مشارکت جوانان طراحی شده است و در آن بحث انسان ساز بودن مکتب سردار شهید مورد توجه قرار می گیرد که به پویش گسترده ملی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا امیر رحمانی در اولین نشست خبری قرارگاه فرهنگی جهادی شهید قاسم سلیمانی که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، گفت: این قرارگاه با همت تعدادی از جوانان البرز با هدف دائمی بودن قرارگاه با رویکرد ایجاد دبیرخانه دائمی تشکیل شد که بحث مکتب شهید سلیمانی پیگیری شود.

او افزود: با نماینده ولی فقیه در البرز و مسئولین دستگاههای مرتبط با بحث فرهنگی و جهادی سطح استان طی جلسات متعدد برنامه ریزی شد که در این راستا جبهه مردمی هم حضور فعال داشتند.

رحمانی تصریح کرد: تصمیم بر این است که در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با اهتمام مدیریت شهری نیز داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به عناوین چند برنامه اجرا شده گفت: طراحی مسابقات فرهنگی، هنری و عکاسی حدود یک هفته اطلاع رسانی شده است و با توجه به مهلت ارسال آثار که تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، تعدادی از آثار دریافت شده است.

او تصریح کرد: جمع آوری امضای الکترونیک در محکومیت ترور شهید سلیمانی نیز جزو ایده های این مجموعه است که برای نخستین بار در کشور اجرا شد.

رحمانی گفت: در این ارتباط، اپلیکیشن جدیدی طراحی شده که تمام فعالیتهای فرهنگی و هنری کشوری و استانی مرتبط با سردار سلیمانی را دربرخواهد داشت و فعالیت هایی که در این حوزه در فضاهای مجازی فیلتر شده، قابل انتشار نیست می تواند با این اپلیکیشن در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید سلیمانی به ساخت نماهنگ تبلیغی اشاره کرد و اضافه کرد: یکی از رویکردها، حضور در فضای مجازی است و با توجه به شرایط کرونا سعی شده بخشی از مراسم ها در فضای مجازی و بخشی نیز با اجازه ستاد مقابله کرونا با حضور فیزیکی علاقه مندان برگزار شود.

او  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای کارهای علمی و پژوهشی در سطح جوانان اظهار داشت: مقرر شد با همکاری دانشگاه آزاد واحد کرج،  اندیشکده‌ای با نام شهید قاسم سلیمانی، فعالیت خود را شروع کند که برای نخستین بار در کشور اجرا خواهد شد.

رحمانی تاکید کرد: هدف فعالیت در سالگرد شهادت سردار تنها نصب پوستر و بنر و عکس شهید قاسم سلیمانی نیست بلکه اغلب فعالیت ها با رویکرد مشارکت جوانان طراحی شده است و با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در البرز به عنوان فعالیت دائم این قرارگاه، بحث انسان ساز بودن مکتب شهید قاسم سلیمانی مورد توجه قرار می گیرد که به پویش گسترده ملی تبدیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز