خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت های اجرایی بخش مرکزی کرج برای جذب مشمولین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۴۵

در جلسه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در استان البرز با بخشدار بخش مرکزی کرج راه های استفاده از ظرفیت های بخش مرکزی برای جذب افراد مشمول صندوق بررسی شد.

به گزارش ایلنا از البرز ، در دیدار هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان استان البرز با جواد شاکر، بخشدار بخش مرکزی کرج ضمن بررسی عملکرد کارگزاران در این بخش، اظهار داشت: عملکرد کارگزاران صندوق در بخش مرکزی نسبت به سایر بخشهای استان نسبتاً خوب بوده که با حمایت همه جانبه صندوق و بخشداری می تواند  بسیار بهتر از شرایط فعلی باشد .

بشیری افزود: اجرای طرح ده گردشی با همراهی شوراها و مسئولان محلی گامی مؤثر در تسریع ارائه خدمات به کشاورزان، روستائیان و عشایر خواهد بود.

 جواد شاکر بخشدار بخش مرکزی کرج نیز در این جلسه عنوان کرد: تمامی ساکنان روستاهای بخش مرکزی، عشایر ، کشاورزان و سایر مشمولین که فاقد بیمه‌ اجتماعی هستند می‌توانند عضو صندوق شوند و تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی  در بخش نیازمند همکاری بیشتر  بخشداری با مدیریت بیمه روستایی است.

وی افزود:  تحقق این مهم نیازمند زحمت، تلاش و تبلیغ در میان افراد مشمول خواهد بود.

در این جلسه از مدیریت کارگزاری 57035 به دلیل کسب رتبه ممتاز در بین کارگزاران استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز