خبرگزاری کار ایران

با هدف پشتیبانی دانش آموزان صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد البرز و مرکز نیکوکاری مهیار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۴۱

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز نیکوکاری مهیار استان البرز با هدف تأمین پشتیبانی تحصیلی دانش آموزان مورد حمایت منعقد شد.

به گزارش ایلنا از البرز رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با مرکز نیکوکاری مهیار گفت: بر اساس این تفاهمنامه، خدماتی مانند برگزاری آزمون‌های منظم آزمایشی، تأمین ملزومات آموزشی، پشتیبانی و خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان مستعد موردحمایت این نهاد ارائه می‌شود.

رضا البرزی با تأکید بر ضرورت پشتیبانی و خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان موردحمایت این نهاد افزود: با افتتاح مرکز نیکوکاری مهیار در کانون فرهنگی آموزش استان البرز ارائه خدمات پشتیبانی تحصیلی به مددجویان این نهاد با سرعت و کیفیت بیشتر نسبت به گذشته صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار و ۸۵۰ دانش آموزان مورد حمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: کمیته امداد امام(ره) با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک ‌هزینه لوازم‌التحریر و کتب‌درسی، کمک به تقویت بنیه‌تحصیلی، پرداخت کمک‌هزینه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند.

البرزی خاطرنشان کرد: نیکوکاران استان در بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری کرده‌اند که در نتیجه این فعالیت‌ها تاکنون ۱۰۰۰ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه‌ شده است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌ منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز