خبرگزاری کار ایران

شهردار گرمدره مطرح کرد:

فعالیت جهادی مدیریت شهری گرمدره از توقف پروژه های عمرانی پیشگیری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۰۶

شهردار گرمدره گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور و بحران کرونا در برخی امور با مشکلات بسیاری مواجه هستیم اما همواره سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم با کار و فعالیت جهادی مشکلات را پشت سر بگذاریم و نگذاریم این فشارها خللی بر روند فعالیت‌های‌مان در سطح شهر و خدمت به مردم ایجاد کند.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس دادخواه در نشست با حجت الاسلام حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره ضمن بیان فعالیت‌های عمرانی انجام شده و همچنین مشکلات این شهر اظهار کرد: برنامه ریزی‌های مختلفی در فصل‌های مختلف و موضوعات مختلف شهری تعریف و در حال انجام است.

دادخواه با اشاره به فعالیتهای عمرانی سطح شهر بیان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کشور و همچنین بحران کرونا در برخی امور با مشکلات بسیاری مواجه هستیم اما همواره سعی و تلاش ما بر این بوده است تا بتوانیم با کار و فعالیتی جهادی مشکلات را پشت سر بگذاریم و نگذاریم این فشارها خللی بر روند فعالیت‌هایمان در سطح شهر و خدمت به مردم ایجاد کند.

وی با اهمیت برشمردن مشکلات شهر در تمامی حوزه ها تصریح کرد: در تلاش هستیم با تقویت تمام بخش ها و رفع نیازها و ایجاد زیرساختها کمک کنیم شهرمان به صورت اصولی در تمامی بخش ها توسعه پیدا کند هر چند ممکن است در این راه با مشکلاتی نیز روبرو شویم اما کار و فعالیت جهادی و خدمت به مردم هرگز نمی‌گذارد کاستی ها و موانع مانع از ادامه خدمت صادقانه ما و همکارانمان به مردم شریف شهر گرمدره شود.

شهردار گرمدره با اشاره به این مهم که امام جمعه شهر به عنوان پدر معنوی شهر نقش ارزنده ای در تعالی فعالیتها و حفظ روحیه جهادی در بین مردم و مسوولان دارد گفت: همواره نصایح و کمک های معنوی شما به عنوان پدر معنوی شهر فصل الخطاب، روشن کننده راه و مسیر مان در طول خدمتگذاری به مردم خواهد بود‌.

شهردار گرمدره در این نشست صمیمانه اشاره ای نیز به فعالیت‌های عمرانی شهرداری گرمدره داشته و اظهار کرد: خوشبختانه چند پروژه در چند روز گذشته هم چون عملیات اجرایی پیست دوچرخه‌سواری، پیاده راه کوهستان و ... کلید خورد و شاهد شروع آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها بودیم و در تلاش هستیم دیگر پروژه‌های شهرداری را نیز عملیاتی کنیم تا فصلی پرشکوه از کار و خدمت برای مردم گرمدره رقم بخورد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: با شروع چند پروژه دیگر که به زودی عملیاتی خواهد شد در ۲۲ بهمن ماه سال جاری شاهد افتتاح چندین پروژه در سطح شهر گرمدره خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز