خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون استاندار ؛

بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۷۲۴

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اصناف استان البرز، با رعایت 92 درصدی پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی در بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز ضمن تاکید به اعضای شورای اطلاع رسانی استان البرز بر لزوم توجه و اهمیت جایگاه اطلاع رسانی اظهار داشت: توجه به امر اطلاع رسانی و بیان اقدامات انجام شده در سطح استان و بازخورد آن در جامعه و افکار عمومی موجب ایجاد آرامش و امیدآفرینی خواهد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه با قدردانی از اصناف و مردم فهیم استان به دلیل همراهی و همکاری گسترده با ستاد کرونا خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت هوشمند سبب کاهش تلفات کرونا شده است که آمار دقیق آن در روزهای آتی به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.

وی افزود: اصناف استان البرز با رعایت 92درصدی پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی خوش درخشیدند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز در این نشست ضمن اشاره به اقلام ضروری مصرفی در استان تصریح کرد: کمبودی در خصوص مایحتاج عمومی بخصوص روغن و مرغ در بازار وجود ندارد و در تمام فروشگاه های استان به وفور یافت می شود.

فردی یادآور شد : اداره کل صمت استان البرز نسبت به نظارت مستمر بر توزیع اقلام و قیمت مایحتاج مردم اهتمام ویژه داشته باشد. 

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در بیست و چهارمین نشست این شورا، ضمن تسلیت و تهنیت شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور، شورای اطلاع رسانی را مرکز و انتشار سریع اخبار برای اقناع مردم در جهت ایجاد امید و نشاط دانست و از تمام اعضای شورا که در خصوص اطلاع رسانی دقیق و به موقع اقدام می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در خاتمه این نشست، رامین ربیعی، رئیس سازمان صمت استان البرز، اظهار داشت: مردم شریف استان، نگران مایحتاج عمومی خود نباشند و برای تهیه این اقلام از قبیل روغن و مرغ و...با قیمت های مصوب به فروشگاه‌های زنجیره ای سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز