خبرگزاری کار ایران

ضرب الاجل استاندار البرز برای تسریع در ارتقاء زیرساخت‌های شهرجدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۲۱

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید اعطای واحدهای مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهر جدید هشتگرد پیرو تفاهمنامه منعقده در این خصوص، ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در نشست با رئیس و هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت تسریع در روند ارتقا زیرساخت‌های این شهر، افزود: باید اعطای واحدهای مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهرجدید هشتگرد پیرو تفاهمنامه منعقده در این خصوص، ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های خدمات دهی در قطار برقی کرج-هشتگرد برای رفاه حال مسافران تقویت شود، ادامه داد: ضرورت دارد راه اندازی ایستگاه های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت با اهتمام ویژه ای تکمیل شود.

شهبازی گفت: ساخت بیمارستان جدید توسط شرکت عمران شهر جدید سریعا اجرایی شود و برای تجهیز این امکان مهم آمادگی همراهی لازم را داریم.

وی افزود: باید مشکلات بنای نیمه کاره بیمارستان قدیمی شهرجدید در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شود.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل فضای آموزشی و فرهنگی شهرجدید، اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز فضای مساعدی در راستای سرمایه گذاری دارد باید سرمایه‌گذاران را برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم، تشویق کنید.

در این نشست طی تماس های تلفنی و دعوت از مدیران مربوطه، هماهنگی های لازم با مدیران اجرایی استان برای سرعت بخشی به امور از سوی استاندار صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز