خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرکل اداره کار استان البرز در پی ترور شهید فخری زاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۰۱

مدیر کل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پی ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته هسته ای کشور، ضمن تسلیت شهادت این شهید والامقام، اقدام ددمنشانه دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا  از البرز در متن پیام حسین فلاح نژاد آمده است :  

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار بار دیگر در حرکتی ددمنشانه، اقدام به ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده کردند و لکه ننگ دیگری به پرونده سیاه خود در تاریخ افزودند.

شهادت افتخار آمیز این دانشمند بزرگ و عالی مقام، تداوم راه پر افتخار شهیدان انقلاب اسلامی است و بدون شک راه این شهید از جانب همرزمانش تا تحقق اهداف متعالی و پیشرفت روز افزون کشور ادامه خواهد داشت.

بی شک این گونه رفتار بزدلانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت وجوانان توانمند و غیور ایران زمین در راه اعتلا و پیشرفت و دانش ایران اسلامی و قرار گرفتن در بالاترین مراتب علمی و فناوری جهان ایجاد نمی‌ کند بلکه مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد تا چراغ مجاهدت علمی و فناوری کشور عزیز اسلامی مان بیش از گذشته فروزان تر گردد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت این دانشمند برجسته کشور به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده معزز شهید و هموطنان و هم استانی های گرانقدر، از خداوند متعال برای آن شهید سعید علو درجات و  برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز